Často kladené dotazy

Fancii22 

Co je Magic Clay?
Magic Clay je měkká samovytvrzovací modelovací hmota.
Je to atraktivní tvořivě výtvarný materiál, který je vhodný pro prostorovou tvorbu, malování modelínou a výrobu výukových pomůcek. Používá se i jako terapeutická pomůcka pro děti s ADHD nebo seniory.


Mohu s mými šperky koupat?
Ne, šperky doporučujeme vždy sundat před koupáním / sprchováním. Tím zajistíte, že vaše šperky zůstanou čisté a zářivé tak dlouho, jak je to možné. Zejména krystaly se mohou otupit, pokud jsou vystaveny chlóru/slané vodě.


Jaká je doba dodání? 
Doba dodání je 2-3 pracovní dny v závislosti na čase vaší objednávky. Máte-li jakékoli dotazy, pošlete nám e-mail na info@iskay.cz


Jaký je proces reklamace?
Od data dodání máte 30 dní na vrácení / vyměnění zboží, za plnou náhradu nebo kupón v našem obchodě. Pokud položka neodpovídá popisu nebo dojde k poškození z důvodu chyby ve výrobě, uhradíme vám veškeré náklady spojené s nákupem včetně dopravy. Máte-li jakékoli dotazy, pošlete nám e-mail na info@iskay.cz

 
Zboží mi přišlo poškozené, co mám dělat?
Zboží se snažíme poctivě a bezpečně balit tak, aby ti dorazilo v pořádku. Pokud ti přesto některý z produktů dorazí poškozený, s největší  pravděpodobností se stala chyba při přepravě. V této situaci nám, prosím, napiš na info@iskay.cz s přiloženou fotkou, jménem a číslem objednávky. Nový produkt ti obratem zašleme zpět.


Jak mám zabalit šperk, který chci reklamovat?

Šperk ponechte v původní krabičce, tu obalte bublinkovou fólií a zašlete ve větší obálce na naši adresu.


V balíku mi přišlo nesprávné zboží / něco mi v něm chybí, co mám dělat?
I my jsme lidi a občas uděláme chybu. Jestli se tak náhodou stalo při tvém balíčku, napiš nám prosím hned po jeho obdržení na info@iskay.cz – jméno, číslo objednávky, fotku obsahu balíčku a co konkrétně ti chybí. Situaci budeme obratem řešit a co nejdříve ti chybějící zboží dopošleme. 

V balíčku mi přišel slevový kupón na 100Kč pro mě, jak je můžeme použít?
Při své objednávce zadej v košíku do kolonky „VLOŽIT SLEVOVÝ KUPÓN“ kód z tvého kupónu a sleva se ti okamžitě připíše. 
Platí pouze na produkty od 399 Kč na nezlevněné zboží.


Nefunguje mi slevový kód, co mám dělat?
Zkontroluj, prosím, jestli nemáš v košíku už zlevněné produkty. Slevové kódy neplatí na zboží, které je v akci. Pokud máš v košíku jeden produkt ve slevě a jeden v plné ceně, kód ti zlevní pouze ten druhý. Jestli se nejedná o tenhle případ, napiš nám na info@iskay.cz a my na to obratem hodíme očko.


Při objednávání mi neprošla platba, objednávku jsem udělal/a, ale ukazuje se jako nezaplacená, co s tím?
Nejjednodušší a nejrychlejší možností je napsat nám na info@iskay.cz, my objednávku stornujeme a vytvoříme novou.

Druhou možností je poslat peníze na číslo účtu 115-7942760267/0100. Do kolonky VS napiš číslo své objednávky, kterou máš v e-mailu. Jakmile se peníze připíší na účet, balík do druhého pracovního dne vyexpedujeme. 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení