Často kladené dotazy

Fancii22 

Co je Magic Clay?

Magic Clay je měkká samovytvrzovací modelovací hmota.
Je to atraktivní tvořivě výtvarný materiál, který je vhodný pro prostorovou tvorbumalování modelínou a výrobu výukových pomůcek. Používá se i jako terapeutická pomůcka pro děti s ADHD nebo seniory.

Mohu s mými šperky koupat?

Ne, šperky doporučujeme vždy sundat před koupáním / sprchováním. Tím zajistíte, že vaše šperky zůstanou čisté a zářivé tak dlouho, jak je to možné. Zejména krystaly se mohou otupit, pokud jsou vystaveny chlóru/slané vodě.

 

Jaká je doba dodání? 

Doba dodání je 2-3 pracovní dny v závislosti na čase vaší objednávky. Máte-li jakékoli dotazy, pošlete nám e-mail na info@iskay.cz

Jaký je proces reklamace?

Od data dodání máte 14 dní na vrácení / vyměnění zboží, za plnou náhradu nebo kupón v našem obchodě. Pokud položka neodpovídá popisu nebo dojde k poškození z důvodu chyby ve výrobě, uhradíme vám veškeré náklady spojené s nákupem včetně dopravy. Máte-li jakékoli dotazy, pošlete nám e-mail na info@iskay.cz

V balíčku mi přišel slevový kupón na 100Kč pro mě, jak je můžeme použít?

Při své objednávce zadej v košíku do kolonky „VLOŽIT SLEVOVÝ KUPÓN kód z tvého kupónu a sleva se ti okamžitě připíše. Platí pouze na produkty od 399 Kč na nezlevněné zboží.

 

Nefunguje mi slevový kód, co mám dělat?

Zkontroluj, prosím, jestli nemáš v košíku už zlevněné produkty. Slevové kódy neplatí na zboží, které je v akci. Pokud máš v košíku jeden produkt ve slevě a jeden v plné ceně, kód ti zlevní pouze ten druhý. Jestli se nejedná o tenhle případ, napiš nám na info@iskay.cz a my na to obratem hodíme očko.

V balíku mi přišlo nesprávné zboží / něco mi v něm chybí, co mám dělat?

I my jsme lidi a občas uděláme chybu. Jestli se tak náhodou stalo při tvém balíčku, napiš nám prosím hned po jeho obdržení na info@iskay.cz – jméno, číslo objednávky, fotku obsahu balíčku a co konkrétně ti chybí. Situaci budeme obratem řešit a co nejdříve ti chybějící zboží dopošleme. 

Zboží mi přišlo poškozené, co mám dělat?

Zboží se snažíme poctivě a bezpečně balit tak, aby ti dorazilo v pořádku. Pokud ti přesto některý z produktů dorazí poškozený, s největší  pravděpodobností se stala chyba při přepravě. V této situaci nám, prosím, napiš na info@iskay.cz s přiloženou fotkou, jménem a číslem objednávky. Nový produkt ti obratem zašleme zpět.

 

Při objednávání mi neprošla platba, objednávku jsem udělal/a, ale ukazuje se jako nezaplacená, co s tím?

Nejjednodušší a nejrychlejší možností je napsat nám na info@iskay.cz, my objednávku stornujeme a vytvoříme novou.

Druhou možností je poslat peníze na číslo účtu 115-7942760267/0100. Do kolonky VS napiš číslo své objednávky, kterou máš v e-mailu. Jakmile se peníze připíší na účet, balík do druhého pracovního dne vyexpedujeme.